vineri, 13 martie 2009

Vineri

Vineri.
Ora 6.30 dimineata. M-am trezit cu un mare apetit de a rezolva pe ultima suta de metri a saptamanii ceea ce nu am fost in stare sa rezolv toata saptamana. Azi sunt decis sa fac ordine si disciplina in saptamana ce tocmai a trecut.
Ora 6.32. Inca dormind deja fumez inainte sa apuc sa apas pe butonul ce elibereaza preabinecuvantata cafea in cana. Ptiu. Si dimineata asta am uitat sa mananc inainte sa fumez. Lasa, ca o fac luni.
Ora 6.35. Deschid laptopul, dau drumu la Guerilla, dar o muzica diluata imi ia deja un sfert din avantul cu care ma trezisem.
Ora 6.50. Ma gandesc ca ar trebui sa deschid geamul la birou pentru ca cele 3 tigari fumate deja incerca sa iasa pe sub usa in toata casa, lucru ce va atrage dupa sine dezaprobarea colocatarilor vis-a-vis de modul meu de viata nesanotos. Da' buna mai e cafeaua asta...
Ora 7.10. Dupa lecturarea catorva ziare cotidiene si financiare mai imi dispare jumatate din avantul antreprenorial cu care ma trezisem, vestile fiind toate de genul, bursa scade, euro creste, imprumut FMI, cearta in guvern, psd-isti frustrati si nici macar fata de la pagina 5 nu arata bine azi.
Ora 7.30. Gata. Nu mai am chef de munca. Am verificat online contul la banca si nici unul din cei inshpe mii de debitori nu si-a onorat promisiunea ferma si fara echivoc sa imi plateasca macar partial niste facturi. Inca o zi fara bani. Am terminat de baut cafeaua si dupa cum natura in cazul asta negresit isi cere drepturile o tai la baie.
Ora 8.00. Dushat, frezat, imbracat plec dezumflat sa-mi duc copilu' la gradinita.

Buna dimineata. A inceput o noua zi de criza financiara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu