miercuri, 18 martie 2009

Orientare

Cumva am incercat sa imi gasesc orientarea politica.

Am inceput cu PSD. Mai exact faceam bani pe vremea cand erau la putere ei. Mai o licitatie aranjata, mai un trafic de influenta, gainarii specific nastasiene. Nu mi-au placut. Baieti corecti da' prea comunisti.

Mi-a placut chestiunea cu politica. Se faceau bani. Relatii. Zic gata. Asta e treaba. Da' nu cu PSD. O facem cu PD. Baieti destoinici, tineri, mai deschisi la minte. M-au primit cu bratele deschise. Mare speranta eram pentru ei. Mi-au dat organizatia unui oras mai mic de pe langa Bucuresti, gata domle primarie, consiliu, tu tai tu spanzuri. M-au jumulit de cati bani am facut cu PSD inmultit cu trei. In ziua cand se depuneau candidaturile pentru alegerile locale si-au luat spaga de la candidatul PSD si au desfiintat organizatia noastra. Tzeapa. Nu casti ochii platesti. Clasic.

Un timp am stat departe. Mi'am lins ranile. Dar iar ma mananca.
Asa ca analizez.

PNL. Prea pretiosi. Prea smecheri. Acum ca nu mai sunt pe val, se cam mananca intre ei, atmosfera incordata. Nu e cazul...
PC. Voiculescu? Neah...
PNG. De la ultima experienta nefasta cu asociata machedoanca am alergie...
PIN. Tocmai cand il simpatizam mai tare pe Gusa s-a retras. Si asta era partidu'...

Bah sa-mi bag pula sa vezi ca sunt peremist !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu