duminică, 15 martie 2009

Onanism

Daca tot am descoperit bloggareala m-am uitat si eu p-aici sa vad ce inseamna fenomenul asta, ce scrie lumea si, vai, am vazut cati vizitatori au ceilalti bloggeri.
Ma banuiam de exhibitionism gandindu-ma ca altii or sa vada ce inca nu eram obisnuit sa arat, dar in comparatie cu ceilalti bloggeri m-am regasit intr-o stare de onanism intelectual fiind aproape singurul care citesc, cumva aflandu-ma in postura exhibitionistului care isi lasa pantalonii in vine in parcul IOR la ora 12 ziua cand lui de fapt i-ar placea sa faca asta in Piata Universitatii.

Cu gandurile astea oarecum perverse in cap, am dat de o stire conform careia Elena Basescu vrea sa fie europarlamentar.
Bai oameni buni, asa nu merge. Lucrurile deja mersesera prea departe cand ne-au violat convingerile politice cu un guvern PSD + PDL = LOVE. Deja e prea mult ca un penal ca primarul orasului Voluntari, respectiv Pandele nu e de minim 3 ani la puscarie. Elena europarlamentar??? Las'o'n pula mea...
Cumatra are o inteligenta al care'i IQ sigur nu e compus din trei cifre. Garantat. De obicei fetele care isi injecteaza in bot cantitatea de diferite fluide pe care ea si le-a bagat isi castiga existenta din servicii sexuale prestate cu botul din discutie. Am intalnit domnisoare cu o cantitate mai mica de silicon injectat in buze si la care asteptarile erau mai mici, probabil in functie de gramaj. Daca cumva cercetatorii britanici ar studia legatura dintre cantitatea de silicon injectata in buze si asteptarile de la viata e foarte probabil ca sa gaseasca indreptatita aspiratia acesteia legata de Parlamentul European. Dar eu pur si simplu nu pot sa accept faptul ca, intamplator fata lu' tata ar trebui sa se simta indreptatita sa isi doreasca sa acceada la asa post.
O gramada de tineri cu adevarat valorosi nu au ABSOLUT nici o sansa pentru ca Elena e acolo. Sau alte Elene. Ficele unor oameni puternici. Sau amante. Sau nepoate.

Pentru ca orice afirmatie trebuie sustinuta inserez aici si o mostra de Elena...


In mod normal poate m-ar fi durut la basca de ruptii astia si politica lor. Dar sunt crizat. Lu' tata nu i-a venit inca pensia. Mama nici n'are. Noi toti tre' sa platim cate ceva. Tre' sa platim gradinita la copil. Chiria. Gazele. Impozitu' la casa. Impozitu' la masina. TVA-ul. Impozitu' pe salarii. Impozitu' pe aerul ce il respiram. Taxa de mediu. Taxa TV. Taxa de prima inmatriculare. Taxa de drum. Taxa ca am tras apa la toaleta (da, asta inseamna taxa de apa-canal, taxa ca te-ai cacat).
Si ai nostrii ce fac? Isi trimit siliconatele la Bruxelles. Sa ne faca de cacao p-acolo. Sictir...

Un comentariu:

  1. de ce domnuuu Julius, ca mai citeste unii si alti blogareala de criza si de d'astea.
    stiu io

    RăspundețiȘtergere