marți, 17 martie 2009

Tudor

Tudor e un om deosebit, pe care l-am cunoscut cu multi ani in urma. Cand era aproape un adolescent. Sau poate un pic mai batran. Tanar in formare.
Cand l-am cunoscut invata. Citea cu voce tare. Am remarcat la el puterea mare de concentrare. Si bunul simt.

A disparut undeva in neant. A aparut in schimb, dupa cativa ani, ca ministru al Justitiei. Si inca unul coios, care s-a luat in gura cu Basescu in momentul in care curentul de 220W parca fusese inventat pentru ca presedintele sa electrocuteze tot ce ii statea in cale. A fost haituit din toate partile. Se pare ca singura lui vina a fost ca avea doar 31 de ani cand a devenit ministru si ca nu venea in acel scaun din partidul care facea legea pe scena politica.

Pentru ca e moldovean de-al meu, pentru ca are ceva de spus si pentru ca eu cred in el i-am pus blogul la mine in lista. Fara sa ii cer voie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu