joi, 2 aprilie 2009

Prosti

Lumea e plina de ei. Te sufoca, nu te lasa sa traiesti si de obicei simt nevoia sa isi dea cu parerea. Arata a oameni normali, practic ii confunzi in multime. Nu cred ca esti neaparat prost exclusiv daca scoti pe gura prostii, cred ca poti fi prost si ca atitudine. Si nu vorbesc aici de cei ce o fac pe prostii, ci de cei nativi, prostul in stare naturala.

Intr'o sambata seara am fost la un club de fitze, unde merg toate vedetele si toti vedetzii, unde ospatarii livreaza la mese in plina criza frapiere cu sampanii mai ceva ca la Jimmy'z Bar din Monaco, unde nevestele inlemnesc instantaneu cand intra si barbatii zambesc tamp cand dau cu ochii de fetele ce se fatzaie acolo, da' ma rog nu de club vreau sa vorbesc. Era acolo la o masa un baiat ce a frecat juma' de Bucuresti, un don juan cu aparitii regulate in revistele mondene, ce mai un baiat de care am auzit toti. Baiatu meu, inconjurat de baieti si fete de mare calitate, imbracat regulamentar de club si cu mare frumusete de ceas la mana. Minim 10.000 Euro. Imi zic in sinea mea, da frate, tare baiatu', bravo lui. Dupa cateva ore, stand de vorba cu un prieten, vine si baiatul de care va vorbeam spre noi, se cunostea cu prietenul meu, iar acesta politicos ne-a facut cunostinta si am vorbit in continuare toti trei. Dupa cateva minute, observ cum Don Juanul nostru isi schimbase frumusetea de ceas cu un altul, la fel de frumos si scump...

Un comentariu: