duminică, 26 aprilie 2009

Balonata

La inceput am crezut ca e doar una. Dupa aia m-am mai trezit cu inca una la masa. Apoi a aparut inca una. Pe urma am intalnit o alta. Asa mi-am dat seama ca e vorba de o categorie de femei pe care nu o stiam inca. BALONATA.

Balonata este de obicei o doamna sau domnisoara undeva peste 35 de ani. Nemaifiind chiar o adolescenta formele ei au trecut de mult de stadiul de voluptoase tinzand undeva spre durdulii. Lipsa sportului, mancatul neregulat si a tot ce ii pica in mana isi pun in timp amprenta asupra abdomenului asa incat balonata noastra detine ceva material adipos pe burta.

Pe balonata o intalnesti la masa sau acolo iti dai seama ca femeia de care vorbim face parte din aceasta categorie. Dupa ce, cu anumita subtilitate sau chiar vadit, devoreaza toata mancarea pe care o poate apuca, goleste castroanele cu salata de vinete, manaca rosiile pana la ultima, consuma mici cat un tractorist, baga si doua cefe la care mai roaga colegul de masa "Esti dragut te rog sa-mi dai cartofii aia prajiti?" pentru o portie suplimentara, balonata noastra stropeste toate astea cu vre'o doua trei sprituri. Bea o cafeluta, fumeaza o tigara si vine momentul. Momentul cand incepe. Intai vecinului din stanga, in mijlocul discutiei, asa ca un fapt divers, duce mana la burta si spune: "Mai ce balonata ma simt". Acesta, oarecum perplex, nu stie ce sa zica si spune, mai mult in barba asa, " Ei, o fi de la mancare cine stie". Balonata cu un gest gratios, isi indrepta spatele, suge burta (atat cat poate) si uitandu-se iscoditor la interlocutor, sa perceapa in ochii lui parerea acestuia fata de burta personala exclama: "Sa stii ca chiar m-am balonat".
Urmeaza colegul din stanga. La fel in mijlocul unei discutii si la fel ca un fapt divers "Cred ca m-am balonat...". Urmeaza, rand pe rand, ca toti mesenii sa afle ca femeia s-a balonat.

Acum eu nu am nimic cu cei ce se baloneaza. Si eu ma balonez. Dar nu anunt pe nimeni. Si nici nu gasesc in asta o scuza ca bag mancare ca un porc, ca nu am facut doua abdomene din clasa a zecea sau ca, vezi doamne, de fapt nu am burta, sunt balonat. Plus ca atunci cand sunt balonat dau basini. Si sunt convins ca si balonata da basini. Nu am nimic cu femeile care dau basini, si eu dau, doar ca nu vreau sa stiu ca urmeaza sa se baseasca.

Numai ca eu nu cred ca e balonata. Si-a gasit asa motivul prin care isi scuza materialul adipos de care vorbeam mai devreme. Sau e cumva o scuza anticipata, in cazul in care cineva ii observa burta umflata de la atata mancare, nu cumva sa isi faca impresia ca a bagat ca scroafa, ci doar ca e si ea un pic balonata.

Si nu am intalnit numai una. Mai multe am intalnit. Si toate nu au facut asa doar o data. Au facut de fiecare data. Ceea ce ma face sa cred cu convingere ca pe langa fate frumoase, urate, vulgare sau suave, avem si balonate. Iar cand o sa am invitata la masa o balonata, odata cu mancarea am sa ii aduc si o folie de Metroclopramid, pentru ca stiu ce urmeaza daca nu ii duc. Sa se baseasca.

2 comentarii:

  1. o saptamana buna, ce sa zic! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. publicitatea ne incurajeaza sa ne exprimam liber: "tranzitul nu merge cum trebuie si m-am balonat"!!!
    right, copywriter fail.

    RăspundețiȘtergere