vineri, 24 aprilie 2009

Dansez pentru tine

Vineri seara la Pro TV e o emisiune pe care probabil o stim cu totii. Dansez pentru tine. Vedete, lume buna, Banica care ne baga muzica lui pe gat. Oameni care danseaza pentru oameni ce se afla in dificultate. De cele mai multe ori financiare. Incearca sa rezolve probleme ce nu si-au gasit altfel rezolvarea. Lacrimi, povesti romantate si ultraromantate cu familii destramate, familii sarace, mame parasite, copii parasiti de mame, copii parasiti de tati, tati parasiti de mame, mame parasite de mame, bunici parasiti de toti dar pentru care danseaza un nepot care cu siguranta il arde pe mosh si nu ii da banii daca cumva castiga. Ma rog, ideea era ca acolo apar multi oameni d-astia cu diferite dificultati.

Acum ma aflu si eu in dificultate. E criza si am probleme financiare. Ma gandeam cum ar fi sa danseze Mihaela Radulescu pentru mine, ca sa imi pot plati chiriile la magazine, impozitele si restu'.

Sau mai bine ar fi ca editia viitoare sa se organizeze pentru patronii ce au firmele la limita incapacitatii de plata. Sa inceapa cu clipuri d-alea siropoase, cu Andreea Marin care danseaza pentru patronul de la Flamingo (e doar un exemplu aiurea Flamingo) de cand era el mic si era baiat de la tara venit la camin in Bucuresti, cum ansambla el calculatoare in Regie pe care le vindea la studentilor si usor, usor, a creeat imperiul Flamingo. Dar, vai, a venit criza si e distrus acum, nu lasati asta sa se intample, trimite'ti SMS la XXXX cu cuvantul Andreea si salvati Flamingo...
Sau votati Alina Sorescu sa salvam Leonardo, Smiley pentru Rotary Construct, Laura Cosoi pentru Euro Construct (pardon, astia au contracte cu statul, nu trec de preselectie).

Dansez pentru tine ar mai putea fi o emisiune cu 19 milioane de participanti. Intr'o mai mica sau mai mare masura, in tara asta toti am crescut cu probleme.
Cam marea majoritate am crescut saraci. Aia care nu erau asa saraci ca noi, aveau parintii despartiti. Daca parintii se incapatanau totusi sa nu fie divortati, sigur aveau un bunic pe care il durea spatele. Sau piciorul. Sau orice. Daca nu avea bunic deloc se gaseste un var mai cealiu ceva. in caz in care nici var cealiu nu avea da-l dreaq ca nu de asta vorbeam. Vorbeam ca suntem, in general, un popor care meritam sa se danseze pentru noi. Si atunci am dansa totii unii pentru altii. E buna emisiunea asta, imi place de ea. A pus bine problema. Hai sa facem o hora mare si ne futem in ele de probleme.

Sa inceapa dansul!


PS: Cand m-am uitat prima data la Banica mi s-a parut ca e murdar la buza. De fapt arata ca un ochi d'al lu Marilyn Manson in concert, cu o mare dunga neagra paralela cu buza. M-am dus mai aproape de televizor, si da, temerile mi s-au adeverit. Si-a lasat prostu' un fel de cioc sub forma unei dungi contra naturii, respectiv invers, de fapt nu stiu cum sa descriu. Nu prea seamana a cioc, dar nici nu stiu cum sa-l incadrez. Oricum e urata rau dunga aia.

2 comentarii:

  1. nu neg ca exista, Doamne fereste, oameni cu probleme sau care nu se pot descurca singuri, dar exista forme discrete de ajutor. noi, romanii, avem un simt al ridicolului atrofiat. numai daca te uiti la tv si vezi cum ne vaitam, da' ne atarna aurul la gat... din fericire sunt inca destui care iau viata in piept, dar de mostenirea de intins mana cu zgomot nu cred ca scapam.
    a naibii "educatie", ce invata copilul care se uita? ca daca nu poate singur se duce la mila sociala?
    nu mai sunt la curent - am ramas 19 milioane? hehe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 19 milioane mi se pare o statistica optimista...

    RăspundețiȘtergere