duminică, 4 octombrie 2009

As scrie

As scrie un pic despre Basescu care si-a anuntat neasteptat candidatura intr-o comuna uitata dintr-un colt de tara cu primar PD-L, dar am mai scris deja asta acum cateva saptamani. Ca treaba asta a fost spontana si nu regizata, cum sustine Base, e deja de domeniul ridicolului si nu merita dezvoltata.

As scrie un pic de Boc, la a carui numire ca presedinte al PD am fost prezent in sala, dar e mic tare si atat de neimportant incat nu merita pomenit de fel. Nu ca as avea ceva cu oamenii scunzi, dar faptul ca se ridica pe varfuri cand e pozat langa o pesoana normala de inaltime mi se pare la fel de potrivit ca si cazul in care esti in pat cu o femeie, ai putza mica si mai tragi un pic de ea sa o lungesti.

As scrie de demisia ministrilor PSD si ruperea coalitiei, dar sunt prea de satul de zdrentele alea comuniste.

As mai scrie de criza, dar am fost ieri ca supermarket si am stat o juma' de ora la coada la casa, casa care era nu una, ci vre'o cincizeci, de unde as putea sa trag concluzia ca nu e chiar asa criza, deci nu merita scris de asta.

Maine e 5 octombrie si un milion de atarnatori care lucreaza la stat si care ne dau noua cu flit cand tre' sa mergem la administratia financiara sau ne tin cate 5 ore prin spitale la usi cand ne doare ceva intra in greva. Alti 5 milioane de oameni pe care ii fut patronii in cur si le-au injumatatit salariile in vremurile astea sau, mai grav, i-au lasat pe drumuri nu mai ies in strada. Isi cauta alt loc de munca si gata. Ei insa au organizat o greva nationala. Nu conteaza ca statul nu are de unde sa le dea bani, ca aia coruptibili, respectiv corupti ei sunt, ei reprezinta statul, deci ei nu au bani sa isi dea. Daca o firma privata nu are bani, patronul ei nu iese in strada sa ii dea cineva bani, nu are cui. A fost prost, nu a facut bani, aia e. Dar astia care lucreaza la stat cui cer bani de fapt?? Ei sunt statul, ei sunt prosti, ei nu s-au administrat cum trebuie. Si mai mult decat atat, banii aia pe care ei nu i-au administrat cum trebuie, erau dati de noi, mie mi se pare asta mai repede caz de puscarie decat de greva.

Adevarul e ca a venit toamna, afara ploua si nu am chef de nimic. M'am saturat de Basescu si de Boc, m'am saturat de televiziunile care fac jocul politicienilor, m'am saturat de criza in care ne aflam. Vreau concediu, vreau in Tailanda pe plaja, sa stau tolanit intr-un seslong cu un pahar de Pina Colada in mana. Dar nu se poate...

4 comentarii:

  1. Esti atat de Krizat,incat ti as ura un concediu oriunde,cu pauze la pranz.
    Cat despre Boc,ce sa zic,cunoscandu l pe el am inteles de ce musca pechinezii.Complexul inferioritati, e mare.
    "Succesuri"! cu grasele.

    RăspundețiȘtergere
  2. pana se termina banii de la fmi, un miliard de euro pe luna merge oricum in salariile astora; deci pana la alegeri sunt acoperiti. trimiteti-va copiii la studii afara, altfel ei vor plati ce mananca parazitii azi...

    RăspundețiȘtergere