joi, 17 decembrie 2009

SMF

Pentru ca le dau de urma din ce in ce mai greu aproape ca au inceput sa imi fie indiferenti.
Dar pentru ca zilnic trebuie sa mananc, fumez, beau, sa bag benzina imi dau seama ca nu se poate fara.
Pentru ca suna telefonul de dimineata pana seara si cineva mi cere - ii urasc.
Dar pentru ca stiu ca trebuie sa vina si la mine nu numai sa-i dau - ii astept.
Pentru ca de la ei vad prieteni de-o viata ca nu isi mai vorbesc sau familii destramate - ii detest.
Si pentru ca seara, cand ma culc, ii rog sa vina la mine - e clar ca ii iubesc.
Sa ma fut in ei de bani...

3 comentarii:

  1. Stimate domnule - ati scris ceva ce-a reusit sa ma induca in aceeasi stare pe care o am atunci cand scriu. Nimic mai adevarat decat ceea ce ati spus. Respect. Si la mai multe posturi in aceasta nota!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sper sa incep sa incasez, sa nu mai fiu nevoit sa scriu in nota asta ;))

    RăspundețiȘtergere