marți, 1 decembrie 2009

Romania

Romania e o tara in sud-estul Europei. Un pic parca prea in sud-estul Europei. De-a lungul timpului am stat pavaza impotriva cotropitorilor ce veneau sa calce in picioare Europa cea civilizata si drept urmare suntem perfect obisnuiti sa ne futa in cur oricine vine p-aici. Au inceput turcii, au continuat rusii, acum e vremea occidentalilor. Astia sunt mai civilizati, ne-au luat toate combinatiile destepte (vezi Petrom, Distrigaz, etc), deci e greu de spus ca astia ne-au futut in cur, astia ne-au dat'o la muie. Dar probabil ca ne meritam soarta.
De-a lungul aceluiasi timp de care vorbeam am fost obisnuiti sa ne dam ba cu unii, ba cu ceilalti. Am fost cu nemtii, le-am intors armele. Ne-am dat cu rusii. Apoi i-am futut in gura si pe astia. Ne-am dat cu americanii. Care de cand a venit Obama ne-au dat'o si ei la muie. Si acum suntem pe pula noastra. Si se vede. Suntem praf.
E 1 Decembrie azi. E ziua noastra. A romanilor. E ziua smecherilor, a borfasilor, a coruptilor si corupatorilor, a puturosilor si a snobilor, a taranilor si manelistilor.

LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu