sâmbătă, 23 mai 2009

Turisti

Spre surprinderea mea, Centrul Istoric e plin de turisti straini. Rataciti prin Europa sau poate au vrut sa ajunga de fapt la Budapesta si au nimerit din greseala aici, e plin de ei. Iar cu ocazia ca ne viziteaza tara cum ii prind pe Smardan, cum ii asez cu japca la masa, pe terasa la JayaCafe. Ii intampin cu engleza mea de Pantelimon, ii omenesc, sunt dragut cu ei si nu ii ard la bani, contribuind in felul asta la bunastarea familiei mele si imaginea Romaniei peste hotare.

Ieri pe la pranz, cand de obicei e libera terasa, vad ca se apropie de o masa si incepe sa studieze meniul un baiat de vre'o 20 de ani, cu un sac in spate, bermude si bocanci, o claie de par cret in cap, tricou negru cu Metallica, gata zic, uite belgianu'.

Politicos m-am indreptat spre el si il intreb:

- Hallo man, can I help you, do you need a table??

- For the moment not, I just check the prices...

- The prices are ok, the beer is the coldest from all over the street, take a seat please.

- No, no, I want to make a party and I wat to invite some friends, now I just check the prices...

Stai asa ma gandesc eu, ceva nu e in regula, nu are omu' accent de francez, prea verifica preturile si il intreb:

- Vorbesti romaneste??

- Da, zice el, sunt roman...

- Pai si,il intreb, de ce vorbim engleza??

La care imi raspunde:

- Pai tu ai inceput....

3 comentarii:

  1. "uite belgianu'" :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. te bag la blogroll:) imi place cum scrii

    http://supadepui.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Haioasa intamplarea.. si m-ai facut curioasa sa vin sa vad cum este pe la voi in weekend.

    RăspundețiȘtergere