marți, 24 iulie 2012

Bianca

De la o vreme nu e dimineata in care sa ma scol si sa dau pe net, ca orice om de afaceri care se respecta, pe cancan.ro si sa nu imi sara in ochi stiri despre diferite donsoare vs. fotbalisti. Ca le ard cu tigara, le taie cu lama, le umfla mufa sau le sparg la dinti, e musai dimineata de dimineata sa fiu informat despre acest fenomen social. Iar pentru ca fenomenul a devenit de masa absolut toate tabloidele cauta - si de cele mai multe ori gasesc - subiecte pe aceasta tema.

Cum stau eu dimineata cu cafeaua in mana si ochii tulburi de somn citind ziarele, intrebarea vine fara sa fie chemata: Cum se face bai nene ca orice detinatoare de silicoane imediat cum si-a umplut botul de botox se transforma instantaneu in vanatoare de fotbalisti ? (evident iese din discutie Banel Nicolita)
Ce le face pe fetele astea frumoase sa isi taie o tzatza pentru un jucator ce in mod evident peste cateva luni urmeaza sa le taie unghiile cu drujba??

Pentru ca ele sunt mult prea multe, iar pentru mine e mult prea dimineata am ales ca studiu de caz pe reprezentanta lor de seama - Bianca Dragusanu.
Bianca este o fata din Hunedoara care consuma jumatate din celuloza din Romania cu stirile despre, inspre si spre ea. Frumoasa de pica si buna ca la balamuc Bianca e standard pentru mii de fete de provincie educate si sprijinite de parinti in demersurile lor de cucerire a capitalei. Toate isi doresc fix operatiile pe care le-a facut Bianca, sa scrie de ele cum scrie de Bianca, vor viata Biancai. Ele vor sa fie Bianca.

Bianca iubeste fotbalistii. Citeam azi de dimineata ca, certata cu actualul iubit- fotbalist, Bianca a fost sambata, ca de obicei, in club, dar era absenta. Fara fotbalist in preajma Bianca nu mai e ea. E apatica.

Sa revenim la oile noastre: De ce iubeste Bianca fotbalistii??

Initial am crezut ca Bianca iubeste fotbalistii pentru bani. Am aprins o tigara, am mai luat o gura de cafea si m-am mai gandit. Nu e adevarat. Daca iubea banii Bianca se combina cu un magnat. Sunt destui milionari sadea la noi care au mult mai multi bani ca fotbalistii. Bianca nu iubeste fotbalistii pentru bani.

M-am gandit dupa aia ca poate Bianca ii iubeste pentru tonusul de sportivi. Dar iar nu e adevarat. Astia, fotbalistii, sunt cam pitici si nu sunt chiar cei mai aratosi sportivi, sunt multi altii mai bine, culturistii, inotatorii, antrenorii de fitness, etc. Bianca nu de trupesi iubeste fotbalistii, e clar.

Or fi frumosi fotbalistii, m-am gandit. Dar cred ca Bianca, daca ar fi cautat frumosi sigur baietii cu care defileaza pe scenele de moda din toata tara sunt mai frumosi decat fotbalistii, deci e evident ca Bianca nu de frumosi iubeste fotbalistii.

Timid imi incolteste in minte ca Bianca iubeste fotbalistii pentru ca sunt destepti. Dar imediat mi-au aparut in minte Patapievici, Cartarescu sau Hurezeanu si mi-am dat seama ca daca Bianca ii iubea pe destepti, ar fi fost altii peste fotbalisti. Asa ca nu de destepti ii iubeste Bianca.

Si totusi intrebarea persista: De ce iubeste Bianca fotbalistii??
Mi-am aprins inca o tigara si cu ultimile guri de cafea in ceasca ma gandeam sa renunt, ca nu e treaba mea de ce ii iubeste Bianca pe alergatorii de minge.
Dar raspunsul a venit. Prin excludere, deducere sau inducere, pentru ca daca de destepti, frumosi, bogati sau trupesi nu, atunci raspunsul nu poate fi decat unul singur:

Bianca iubeste fotbalistii pentru ca sunt cracanati.




Un comentariu: