joi, 24 noiembrie 2011

Puterea obisnuintei

Muzica trance. Muzica house. Muzica de club.

Daca mi-ar fi spus cineva vreodata ca o sa am in ureche un vierme care se trezeste la viata la 120 bpm as fi ras in barba si uitandu-ma la bocancii mei cu talpa groasa as fi luat-o usor la vale. Gata cu Stones, Maiden, Ozzy, la gara. Sunt la putere acum DJ Tz, DJ Sh, Armin von, DeArmin sau Arminoitz... Si treaba e ca nu doar pe piata ci si la mine in ureche. Imi excita viermele. Care comanda creierului sa miste incetisor capul si IATA-MA: Dau din cap pe muzica de club.

Asta nu poate sa fie decat puterea obisnuintei. Am deschis o terasa pe 13 Septembrie - The ROOF.


Arata bine, are pozitie, priveliste, mancare buna, preturi decente si muzica... de club. Altfel decat am fost obisnuit de la 9 dimineata pana la inchidere viermele meu asculta basul cadentat si in nici doua luni s-a obisnuit. Mai mult ii place. De unde trag concluzia ca indiferent de alte stari de fapt prin repetitie poti sa te obisnuiesti cu orice si mai mult poate sa iti si placa...

Un comentariu: