duminică, 3 octombrie 2010

Buddha

Acum un an jumate a inceput o poveste frumoasa cu niste motociclisti care si-au facut o cafenea in Centrul Istoric, Jaya Cafe.

In toamna anului 2009 pentru ca ne-a placut afacerea asta ne-am decis mai deschidem ceva si am luat o cladire mare in acelasi Centru Istoric in care am facut un restaurant, Jaya Maison.

Pentru ca am acumulat experienta am considerat ca e timpul sa trecem la nivelul urmator, transformarea dintr-un restaurant cu specific italian - devenit un pic banal prin puzderia de restaurante italienesti deschise in Bucuresti - intr-unul cu specific chinezesc. Tradus am daramat Jaya Maison si de la zero am amenajat un altul.
Dupa 6 luni de studii am ajuns la concluzia ca e posibil sa o facem. Avem aici bucatarul si ingredientele necesare sa facem mancarea, am gasit arhitectul potrivit sa ne amenajeze locul, entuziasmul si puterea sa incepem de la zero.
Drept urmare din 8 Octombrie in Centru Istoric se poate manca chinezeste la Buddha.

Buddha (Sanskrit, Pali: literal Cel Treaz, din rădăcina: budh, "a trezi") este un titlu folosit în Budism pentru toți cei care și-au împlinit potențialul de dezvoltare personală, descoperindu-și luminarea (bodhi), deși este adesea folosit pentru a se referi la Siddhartha Gautama, fondatorul Budismului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu