miercuri, 31 martie 2010

Bratara de aur

Acum vr'o 15 ani am avut ocazia sa imi aleg ce vreau sa fiu. As fi putut poate sa fiu arhitect, doctor sau profesor. Dar pentru ca nu mi-a placut munca, dar mi-au placut banii si adrenalina am ales sa ma fac bisnitar. Intai mai timid, iar apoi din ce in ce mai mult m-am ocupat cu stransul de bani de la populatie. Cuparam, vindeam, iar cuparam, iar vindeam, din ce in ce mai mult, pana am ajuns un fel de antrepenor, in sensul ca trebuia intr-un fel sau altul sa fac ceva care sa imi asigure un venit, neavand o meserie sau un servici niciodata. Si raman la ideea ca "sa strangi bani de la populatie" e una din cele ai frumoase meserii din lume. Mai nasol cand populatia nu mai are bani, iar tu nu mai ai ce sa strangi. Devii un fel de somer, neinregistrat in vre'o statistica a Ministerului Muncii.

Tot perioada aia aveam un mare dispret pentru baietii de bani gata. Noua, baietilor care faceam bani pe maciuca noastra, ni se parea ca esti fraier daca nu esti in stare sa iti produci banutul tau, ca e de cacat atunci cand vrei sa iti iei masina sa bagi mana in sertar la tati, ca nu e o independenta reala, etc.

Vremurile s-au stricat. Vechii mei prieteni, acum arhitecti, constructori, baieti cu agentii imobiliare, magazine, galerii de arta sau producatori de diverse joaca in prezent in aceiasi categorie cu mine: someri neinscrisi in statistici. Altii ajunsi doctori sau profesori sunt in greva in fata guvernului ca le-a micsorat Boc salariile.

Fiind criza si optica mi s-a schimbat. Nu eram eu prea destept, avea lumea bani de cheltuit. Si d-abia acum realizez de fapt ca dintre toate de departe cea mai frumoasa meserie din lume e cea de BAIAT DE BANI GATA.

3 comentarii:

  1. don't give up!!!
    cea mai frumoasa ramane tot libertatea pe care ti-o formezi doar tu, iar odata ajuns acolo - chiar daca sunt momente grele, tot liber esti - versus baiatul de bani gata care ia bani de la taticu, dar taticu are si cuvantul final in deciziile baiatului...
    o fata de bani gata ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. just give it up si du-te si angajeaza-te ! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) mai ice3erg tu esti baiat destept si nu stiu de ce am eu impresia ca stii exact la ce ma refer eu aici si in nici un caz la angajare sau givapuri

    @fata de bani gata: never give up! era doar o alternativa buna pentru viata viitoare

    RăspundețiȘtergere