luni, 4 ianuarie 2010

Pretenu' Meu

Am un baiat care nu a inteles ca pe net de fapt nu esti anonim, cu toate ca am postat despre asta. ID-ul lui este Romania Data Systems (188.26.183.39).
Zi de zi intra pe blog la mine de cate 4 - 5 ori. Din cand in cand mai si scrie niste comentarii, mereu sub alte nickuri, gen:

megatron spunea...

SUGI !!! Pulaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bai !! fraiereeeeeeeee!!!


Asta a fost comentariul scris la postul meu Pub4Pub. Evident ca nu are nici o legatura cu subiectul, tinand cont de faptul ca evenimentul a avut loc pe 4 Decembrie, iar el a postat pe 2 Ianuarie.
[2 Jan 14:59:22 Romania Data Systems(188.26.183.39)[Label IP Address]krizatu.blogspot.com/2009/12/pub4pub.html#comment-form]

Alt exemplu ar fi:

altu spunea...

Juliane gami-as pula-n mata de tepar sa-ti tragem la muie nasolule. Anu nou sa-ti aduca aceleasi tepe si cardeala pe care o oferi si tu fraierilor care-ti platesc. N-o sa mai mearga mult vrajeala stai linistit. TE duci la vale in curand zdreanto


Aici a fost destul de dur si mi-a facut si urari de anul nou, dar m-a flatat faptul ca a scris TE cu litere mari, de obicei acest atribut fiindu-i rezervat celui de sus.
[4 Jan 19:30:07 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
krizatu.blogspot.com/2010/01/bila-neagra.html#comments]


Si pentru ca nu a fost pe deplin satisfacut de muia pe care mi-a tras'o in nici 10 minute a mai scris una:

dan spunea...

cam subtire meniul...conceptia lor "i-ai banii la prost si dai niste sendvisuri"...aia e...data viitoare le dau jet


Aici a incercat'o ca si cum ar fi un client si, vezi doamne, omu' a fost nemultumit tare, o sa ne dea jet.
[4 Jan 19:39:17 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
krizatu.blogspot.com/2010/01/bila-neagra.html#comment-form

Micul maniac, dupa ce comenteaza la posturile mele incepe sa intre din 5 in 5 minute sa vada daca am receptionat mizeriile lui si daca le public:

4 Jan 19:35:33 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
4 Jan 19:38:00 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
4 Jan 20:01:00 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
4 Jan 20:17:00 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
4 Jan 20:33:00 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]
4 Jan 21:12:00 Romania Data Systems (188.26.183.39) [Label IP Address]

Dar micule maniac esti mare ghinionist. Un bun prieten al meu lucreaza la RDS si nu a fost nevoie decat un telefon sa ii dau ca sa imi spuna ca da, daca e neaparat nevoie poate sa ma ajute sa imi dea adresa ta. Ideea e ca ma doare fix la pula de un pisacios care nu are destul sange in coaie sa imi spuna in fata daca are ceva de spus. Numai ca pastrez o rezerva. Si in cazul in care cumva, intr-un fel sau altul o sa ma duc la vale o sa consider ca tu ai cobit. Si in cazul ala crede-ma pe cuvant ca o sa vin dupa tine. Asa ca, pentru binele tau personal, nu iti mai consuma energia cu mine, incerca sa faci ceva creativ cu toata energia aia (sa pictezi de exemplu), iar spre binele nostru, al tuturor, roaga-te de sanatatea mea si sa imi mearga bine, ca daca cumva e altfel deja stii cine e vinovat pizda rasfatata.

8 comentarii:

  1. Parerea mea este ca te enervezi aiurea pe toti fraierii care nu au ce face acasa si se gandesc sati scrie toate prostiile .Sfatul meu este sa nu ii mai bagi in seama si sa iti vezi de barul tau si sa te ocupi de el asa cum stii tumai bine.Barul este ok.Bafta in continuare si sati ajute dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot zice? prostu tot prost e. lasa ca o sa le vina si lor randul. nu ti mai consuma tu nervii si neuronii cu astfel de specimene.

    tine o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici macar in pula nu m-ar durea de acest individ.Nu-ti mai consuma tu,energia ,nu merita.Cat despre cobe,cine crezi ca apleaca urechea la urarile cretinului?!
    Nu o sa te duci la vale,in nici un fel,si asta inseamna ca vor mai fi,pisaciosi.Caca-te pe ei,de la etaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa-i verifici ip-ul si aici, just for fun - http://www.cazier.ro/record/index.php?view=views/index.xsl&
    :))
    fanii in cor te roaga frumos - nu ne dai o adresa de e-mail, sa-l spamam?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da stiu ca omul a facut o obsesie cu tine.

    Poate o fi pizda si vrea sa iti suga pula si tu crezi ca e barbat :) dar ea de fapt incearca doar sa iti atraga cumva atentia... sincer, e un comportament tipic feminin caracteristic unui moment delicat din viata femeilor :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahahahaha :))) E anul acatistelor, de acum incolo sa vezi ce bine o sa-ti mearga Giani... mai e si-un prost pe lumea asta, care daca nu e si invidios, nu-i prost destul !!!

    RăspundețiȘtergere