joi, 3 septembrie 2009

Mesaj

Unul din cele mai delicioase momente ale zilei, pentru mine, este cel in care, dimineata, cand imi duc copilul la gradinita ascultam cd-ul nostru cu muzica preferata. The Cure, U2 sau Metallica ne invioreaza diminetile. Mai mult decat atat, avem si ora de cantat. Mai exact pe cd-ul preferat melodia 5 e Florin Chilian cu melodia "Zece". Si uite asa dimineata de dimineata, mai intai cu voce scazuta, iar apoi din ce in ce mai tare pana ajungem sa urlam, eu cu baiatu' meu ne cantam declaratii de dragoste reciproce cum ca zece intamplari ciudate si-o minune ne-au adus in casa, cat suntem de frumosi de se mira cate 10 pictori de noi, cum ca zece vieti de-am sta impreuna tot ar fi putine, ne daruim castele, stele, lacrimi inodate, ape, lanturi fermecate, piticii din poveste, comorile din suflet....

Chilian a scos'o pe melodie. Si de el am legate, indirect, momente ce imi sunt intiparite direct pe aorta. Iar pentru asta Chilian e, pentru mine, un baiat special.
Numai ca si el, ca noi toti muritorii de rand, are probleme administrative. Si mai mult, cineva a incercat si reusit, sa ii fure dreptul intelectual. Mai exact, o mizerie de televiziune PRO TV, cu o mizerie de emisiune "Dansez pentru tine", care de altfel aduce incasari substantiale, a folosit melodia Zece in cadrul mizeriei de emisiuni uitand sa intrebe autorul daca se poate. Un producator caruia conducerea i-a scos butonul de minus de la calculator nu s-a mai intrebat daca are si Chilian nevoie de bani, banuind ca a vandut destule albume si acum are tot ce ii trebuie, asa ca a apasat direct Play.
Drept urmare "După ce s-a luptat cu Ministerul Culturii pentru melodia "Zece" folosita într-un spot publicitar fără acordul compozitorului, Florin Chilian a dat în judecată şi postul de televiziune Pro Tv, pentru acelaşi lucru. Melodia încă mai poate fi ascultată pe pagina web a postului.
http://dansezpentrutine.protv.ro/video-baletul-dansez-pentru-tine/19836/comentarii/pagina-1.html (citat Facebook)

Pentru ca daca cineva fura de la mine instinctiv ii rup capatana, pentru ca am niste dimineti care, vorba reclamei de la Mastercard, nu pot fi cumparate cu bani, pentru ca m-am saturat de maini strecurate in buzunar si pentru ca mai cred ca una e sa nu plateasca PROTV-ul impozitele la stat pentru campanii electorale ce au fost si urmeaza sa fie facute pe post si alta sa il arda asa pe Florin al nostru am un mesaj catre Sarbu: DA BANII LA OM BAGABONTULE !

Si ca sa vezi mai Sarbule ca Florin e baiat civilizat si ca poate nu era nevoie decat sa faci o intrebare, uite ca se poate folosi si melodia lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu